Przemyślenia Niekrytego Krytyka: MIŚ USZATEK

  wyświetleń 151,212

Niekryty Krytyk

3 miesięcy temu

"Monologi w Stereo" w styczniu w promo!
wydawnictwocreativus.pl/
Zostań Patronem/Wspieraj przez YT
PATRONITE🥂: patronite.pl/niekryty/
INSTAGRAM 👣 on 📷 @niekrytyk
Biznesowe/muzyka: ✍️📧 niekrytykrytyk@gmail.com
Intro/outro: plpost.info/chat/tK-rnnzO2oBpkG0/wideo.html
😘 🧠 Fragmenty utworów należą do ich prawnych właścicieli i zostały wykorzystane wg prawa cytatu (art.29 ust.1 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

Komentarze
Ruinator
Ruinator 11 dni temu
UUUUU
Michał Klimas
Michał Klimas 16 dni temu
Już wiadomo czemu polskie dzieci tyją
Leon Kennedy
Leon Kennedy Miesiąc temu
Szkoda że większość Twoich filmów, to teraz polsatowski TVNowski chłam typu trudne sprawy, ale Miś Uszatek po 10 latach- sztos :)
Zosia Chremplewska
Zosia Chremplewska Miesiąc temu
Niekryty! Nagraj pokemony!
Franek Grabowski
Franek Grabowski Miesiąc temu
Prosiaczek, oficer KGB, przyszedl wylegitymowac Uszatka i Kroliczka za wyjscie podczas godziny policyjnej
Ewa xo
Ewa xo Miesiąc temu
😂😂😂
XSunsetMLP
XSunsetMLP Miesiąc temu
2:05 Czy ktoś pamięta Bonniego z fnafa? A o to on
Dawid Stanaszek
Dawid Stanaszek 2 miesięcy temu
Ej Niekryty, oceń "Doktora Wyderko", łapkujcie żeby widział. ;)
Dawid Stanaszek
Dawid Stanaszek 2 miesięcy temu
@Profesor Inkwizytor Bywa. ;) Tylko teraz łapkujcie żeby widział. ;)
Profesor Inkwizytor
Profesor Inkwizytor 2 miesięcy temu
@Dawid Stanaszek OK, wszystko cofam - po prostu nigdy wcześniej tego nie wpisywałem, a na Wikipedii, Filmwebie i IMDb informacje były bardzo skromne, więc wywnioskowałem stąd, że ta kreskówka jest trudno dostępna w Internecie i w związku z tym nie ma za bardzo skąd czerpać informacji na jej temat. Cóż, wygląda na to, że się myliłem...
Dawid Stanaszek
Dawid Stanaszek 2 miesięcy temu
@Profesor Inkwizytor Nom, faktycznie - bardzo trudno jest wpisać w YT...
Profesor Inkwizytor
Profesor Inkwizytor 2 miesięcy temu
Obawiam się, że w kwestii znajdowania jakichkolwiek odcinków mogą nastąpić poważne trudności...
Piotr Solarczyk
Piotr Solarczyk 2 miesięcy temu
Te wstawki z Gohą to jest złoto xD
zbieram na przycisk na youtuba bo jestem idiotą
zbieram na przycisk na youtuba bo jestem idiotą 2 miesięcy temu
Witam
Konsument Dżemu
Konsument Dżemu 2 miesięcy temu
Świnia je kiełbase o.O...
Profesor Inkwizytor
Profesor Inkwizytor 27 dni temu
A mnie się wydaje, że to nie była żadna kiełbasa, tylko marchew.
Krystian Jesionek
Krystian Jesionek 2 miesięcy temu
ale nałóg z tego prosiaczka.. świnia jedna
goril llaaa
goril llaaa 2 miesięcy temu
kurla wtedy nie bylo czipsow :D to stara bajka
Profesor Inkwizytor
Profesor Inkwizytor Miesiąc temu
Chyba bym trochę polemizował... pl.m.wikipedia.org/wiki/George_Crum
Kuba Majchrzak
Kuba Majchrzak 2 miesięcy temu
3:16 xD
Patryk Kowalski
Patryk Kowalski 2 miesięcy temu
7:16 no namówiliście mnie 12:31 - dopiero teraz mam wiele mysli na temat zachowania zajaczka xd
Mrs_Croft
Mrs_Croft 3 miesięcy temu
Człowieku ta bajka jest z75’ jakie lata 90:p mój ojciec to oglądał jako dziecko ale napewno nie ja xD
kkolor80
kkolor80 3 miesięcy temu
Widać że Miś i Zajączek są zjarani, bo cieszą się deszczem i podrzucają parasolki jak jakieś debile
Rey
Rey 3 miesięcy temu
Czemu królik zwykle jest ubrany a w ostatnim odcinku jest nudystą?
jan kowalski
jan kowalski 3 miesięcy temu
MIŚ USZATEK OK. prowadźący nie.
marqwitch
marqwitch 3 miesięcy temu
Prosiaczek czyta przepisy Ku Klux Klanu?! Ja też chcę!!!
Ewa Stępień
Ewa Stępień 3 miesięcy temu
12:08 xDDDDDDDD
CBD Tester
CBD Tester 3 miesięcy temu
Jak Miś uszatek to najlepsza parodia jaką pamiętam z dzieciństwa to saneczki ;) tak samo śmieszy po latach ;D plpost.info/chat/ld2lmp_Z0ayenGk/wideo.html
golonka 442
golonka 442 3 miesięcy temu
Nareszcie jakaś odskocznia od tego SEPTAGOONU!!!!
Szpinak27
Szpinak27 3 miesięcy temu
Kurła kiedyś to było
k 123 venoXXX
k 123 venoXXX 3 miesięcy temu
XD ty to jak taki Naruciak heh
Rafał Q
Rafał Q 3 miesięcy temu
Moje pragnienie zostało spełnione. Jak miło :)))))
xbizikYT
xbizikYT 3 miesięcy temu
Mam pomysł na kolejną serię rozwód walka o wszystko.
TSF Records
TSF Records 3 miesięcy temu
O to ty żyjesz Maćku
Norto
Norto 3 miesięcy temu
Nagraj Charlie i fabryka czekolady, ten film jest poryty.
an ka
an ka 3 miesięcy temu
Hejka zrób odcinek z programem ale jazda 😄 plpost.info/chat/qr2qkl611Zqgm44/wideo.html
Krzysztof Kuczynski
Krzysztof Kuczynski 3 miesięcy temu
Moj zielnik juz tak uporzadkowany, ze nawet nic z niego nie wyskrobie..... i wierzcie lub nie wierzcie ale... nie ma towaru w miescie :( help! i nid sombady! help! nat dżast anybady! help! ju noł aj nid somłon... heeeeeeelllp!
Przeróbki Filmów
Przeróbki Filmów 3 miesięcy temu
Niekryty. Wiem że kochasz czarny humor więc mam dla Ciebie żart: Jakich słodyczy boi się ksiądz? -Michałka z Adwokatem xd
Rafał Żurek
Rafał Żurek 3 miesięcy temu
Zajebisty ten youtube jest, film przesłany 15 stycznia, a powiadomienie przychodzi 21 stycznia.
Adam Maciejowski
Adam Maciejowski 3 miesięcy temu
Niekryty, słuchaj tego. Prowadzę tryb życia, który pozwoli mi dożyć najwyżej 60 lat. No dobra, 50... Przy dobrych wiatrach! Bo ja żyję na jakość, nie na ilość. Taka rozkmina przy blancie, w drugim dniu ciągu na... Nie ważne. Jogurcie!
Mam wieszak
Mam wieszak 3 miesięcy temu
Ależ 😳 on🧍‍♂️żre 👨‍🍳 koperek 🥬 no 🤔 to 👇będzie 🧐 zdrowy 🏨 pies 🐕 proszę 🤝 HI ✨ HI ✨ HI ✨ HI ✨ HI ✨ HI ✨ HI ✨ HI ✨
Gameneus PL
Gameneus PL 3 miesięcy temu
Nagraj film w starym stylu, teraz gdzieś to zanikło. Dawniej było śmieszniej.
rafgrzeg
rafgrzeg 3 miesięcy temu
Najlepsze jest ze świnia je kiełbasę ze swojej rodzinki
Czarna Luna
Czarna Luna 3 miesięcy temu
A ja się zastanawiam z czego są te parasole, że im jeszcze nie dmuchło... Ze stali czy co...? 🤣
Idotsu
Idotsu 3 miesięcy temu
Ja, mr. Idotser daje ci wyzwanie o zaśpiewanie dość łatwej muzyczki... zaśpiewaj "doing your mom"
luis ogluszacz
luis ogluszacz 3 miesięcy temu
Yeee
Samson Miodek
Samson Miodek 3 miesięcy temu
Niekryty nie ten lektor, tylko Mieczysław Czechowicz, aktor kultowy.
Eliza Melinska
Eliza Melinska 3 miesięcy temu
Niekryty we no nagraj odcinek gormiti 2018 plisssss
Stella Games
Stella Games 3 miesięcy temu
Być albo nie być o to jest pytanie.
p6mkq
p6mkq 3 miesięcy temu
Dobry odcinek. Jako dzieciak jednak bardzo lubiłem misia Uszatka. Był sympatyczny i fajnie się po tej dobranocce zasypiało. Koralgol był bardzo słaby i nie miał startu do Uszatka. Krytyku, proszę, w miarę możliwości skrytykuj Kosmiczny Wykop o Robercie Lewandowskim...
Pani X
Pani X 3 miesięcy temu
Jak dla mnie to, że wszystkie postaci mówią jednym głosem ma ogromny urok. Głos pana Mieczysława Czechowicza był niesamowity i do tej pory wzbudza we mnie cudowne wspomnienia dzieciństwa, a Miś Uszatek to najcudowniejsza bajka na świecie ❤️
Moxxie
Moxxie 3 miesięcy temu
Niekryty krytyk, ocenia "Helluva boss" A) (20% prawdopodobieństwa) Oceni dobrze B) (30% prawdopodobieństwa) Będzie walił jebitne żarty C) (50% prawdopodobieństwa) Niekryty, zacznie się zastanawiać: "Czemu, ta amerykańska, pełna czarnego humoru, osadzona w bardzo prawdopodobnej i logicznej koncepcji piekła kreskówka, z sympatycznie wyglądającymi diabełkami, jeszcze nie została zaatakowana przez fanatyków radia"Maryja", czy innego "Trwam"?".
An Karo
An Karo 3 miesięcy temu
Szanuje za warszawskie l.
Fedi Fedi
Fedi Fedi 3 miesięcy temu
Ta goha to cos cudownego XD
Albert Cieslar
Albert Cieslar 3 miesięcy temu
Zajączek:Moja Ciocia Trusia dźwiga wielkie torby. Miś:(dźwięk wystrzału z pistoletu) Ojoj już nie dźwiga.
Techt
Techt 3 miesięcy temu
Ale wiesz, że wszyscy mieli taki sam głos, bo Miś opowiadał wieczorem historię swojego dnia i mówił co powiedzieli jego przyjaciele?
Marcin Więcław
Marcin Więcław 3 miesięcy temu
kiedy kontynuacja Boba budowniczego.
SZOFER Pliszka
SZOFER Pliszka 3 miesięcy temu
Niekryty a co z projektem Niekryte Cartoony ? :D
Gekwiks
Gekwiks 3 miesięcy temu
12.12 czyli żeby nie musieć wżerać kilograma cukru (anoreksja) wystarczy nie robić nic
Cyprian Pakuła
Cyprian Pakuła 3 miesięcy temu
Niekryty, założę się, że nie zrobisz Chopina :)
thomas.s
thomas.s 3 miesięcy temu
o matko jak ty przytyles.... jaki ci sie leb trapezowy zrobil, jak Makłowiczowi po 3ech obiadach...
gluhy77
gluhy77 3 miesięcy temu
Hmmm w czasach Uszatka nie było laysów a coli co najwyżej mogłeś pałą od zomo zarobić i skutkowało tym iż nie było nadwagi w śród dzieci - wspaniałe czasy
Maja Ławniczak
Maja Ławniczak 3 miesięcy temu
Mi sie podobala ta baja jak bylam dzieckiem... Zawsze sobie wyibrazalam ile to oracy, zdjecia poklatkowe...te slodkie rzecxy, stoliki, ksiazki i ciuszki... Teraz jak patrze to te bajki kiedys byly takie slodkie.niewinne..teraz co sie dzieje, ile agresji jest w nich i brzydoty, to mnie przeraza
David R
David R 3 miesięcy temu
Wolę jednak Misia Pushupka.
Hugo co sra długo
Hugo co sra długo 3 miesięcy temu
9:14
Miłosz
Miłosz 3 miesięcy temu
Niekryty założe sie że nie pokażesz tego komentarza na początku filmu i nie zrobisz intra z gocha (ps. Moja mama mówi że kompromitujesz młodzież
Mirog
Mirog 3 miesięcy temu
Dead Cells to świetna gra, ciekawe że o niej wspominasz
Klaudia Piekarska
Klaudia Piekarska 3 miesięcy temu
7:17 co masz zrobić dzisiaj zrób po jutrze będziesz mieć 3 dni wolnego
So Nitka
So Nitka 3 miesięcy temu
plpost.info/chat/2uDRa4ews2awpX4/wideo.html niee dlaczegoo?! A tak miło było :< ale czekam na twoje kolejne odcineczki
Bananaforscale
Bananaforscale 3 miesięcy temu
O co chodzi w tej bajce z wymawianiem l jako dark l?
Killerro
Killerro 3 miesięcy temu
Niekryty, czemu się kwadratowy zrobiłeś
requiem
requiem 3 miesięcy temu
prawie jak za dawnych czasów u cioci chrum chrum
xbizikYT
xbizikYT 3 miesięcy temu
Niekryty kiedy na ratunek 112 bo nie mogę się doczekać.😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁
Magdalena Grubich
Magdalena Grubich 3 miesięcy temu
Niekryty, ale Ty jesteś maruda 😝
krejzolka zuzolka
krejzolka zuzolka 3 miesięcy temu
Cześć jestem Zuza :) . Ostatnio założyłam swój kanał na youtube plpost.info/head/20KBleLL-s8QXw-PcsD1lg.html w którym pokazuje różne zabawki i gadżety dla dzieci . Jeśli podoba Ci się mój kanał to proszę zasubskrybuj mnie a wtedy będziesz powiadomiony o każdym nowym filmiku :)
helena orzechowska
helena orzechowska 3 miesięcy temu
Ej wtedy nie było problemu otyłości 🙂🤫
Gryficowa
Gryficowa 3 miesięcy temu
Prosiaczek jedzący kiełbasę
Michał Kot
Michał Kot 3 miesięcy temu
Świetny odcinek!
UnderAbove
UnderAbove 3 miesięcy temu
Niekryty, mam pomysł ! Zrób film o serialu Budowlańcy :D
BUSZUJG
BUSZUJG 3 miesięcy temu
Wstawki z Gochą najlepsze 😁
Mydev
Mydev 3 miesięcy temu
Niekryty jako członek Die Woodys..nie mogę prosić o więcej
h8me2
h8me2 3 miesięcy temu
Boże to już 10 lat...
Qwerty
Qwerty 3 miesięcy temu
Pierwszy raz cię oglądam zajebisty kanał :D
Patrykosss
Patrykosss 3 miesięcy temu
Dawaj lippy and messy 😂 rozczarowanie zawsze wieczorem kiedy czekałem na fajna wieczorynkę 98' pozdrawiam wszystkich
Zoronoa Roro
Zoronoa Roro 3 miesięcy temu
1:52... Chyba zbyt mocno wjechała Larva Tuba po bace, ponieważ na obrazie zauważyłem żółtego xD
Hulik PL
Hulik PL 3 miesięcy temu
Założę się, że nie zrobisz odcinka: "Świat Według Ludwiczka" bo pewnie by się tak dobrze nie kliknął jak inne paradokumenty/kreskówki bajki (chociaż kontentu by nie brakowało).
Patryk Jarocki
Patryk Jarocki 3 miesięcy temu
14:25 rzeczywiście
Olivia Pankowska
Olivia Pankowska 3 miesięcy temu
mocny odcinek 😅❤️❤️❤️
mod_y
mod_y 3 miesięcy temu
Myslałem, że na intro będziesz z Dariuszem pił kawę a na stole miał stać szampan
Adam Maciejowski
Adam Maciejowski 3 miesięcy temu
Zastanawiam się czy zrobiłeś to specjalnie, że zniszczyłeś mi życie tym, że teraz zamiast pisać tę cholerną książkę, która miała być kurwa bestsellerem i miała mnie uratowane przed kolejnymi okresem życia na ulicy, muszę oglądać tę twoje głupkowate filmiki KURWA! "Ten układ to arcydzieło.."®. Kto wie z czego to?!
polski książe
polski książe 3 miesięcy temu
Niekryty to wyzwanie dla ciebie. Niech mój avatar&nick zjawi się w następnym filmie.
3 najlepszacfyra
3 najlepszacfyra 3 miesięcy temu
Niekryty skoro już jedziesz po moich ulubionych bajkach to może później krecik?
Aggie K
Aggie K 3 miesięcy temu
Przeraza mnie jak bardzo te bajki ryly beret w latach 90tych. Dziwie sie,ze nasze cale pokolenie nie potrzebuje psychiatry 😂🙊
tomus
tomus 3 miesięcy temu
12:50 czemu zając jest goły xd
maciej winek
maciej winek 3 miesięcy temu
GOCHA !!
grzesiek20068
grzesiek20068 3 miesięcy temu
Lubie Cie ogladac ale czasami to malo smieszny jestes.
Datz _
Datz _ 3 miesięcy temu
Niekryty, ale ty napewno nie jesteś Snax :c
grzes198702
grzes198702 3 miesięcy temu
Świńa wpierdala kuzyna po recyklingu!
Lud Mila
Lud Mila 3 miesięcy temu
dawaj somsiadów
Finis Terrae
Finis Terrae 3 miesięcy temu
Apel do pana Niekrytego: WINCEJ Misia Uszatka. Prrroooooszę. Bo będę gruba ;)
Mów Mi Dave
Mów Mi Dave 3 miesięcy temu
ta bajka jest tak zryta aż się boje oglądać jej i krytyka w jednym
Mateusz Miśkowiec
Mateusz Miśkowiec 3 miesięcy temu
no i waśnie mnie uświadomiłeś Panie Macieju że "widujemy się" przez jedną trzecią mojego życia. :) pozdro i dzięki! :D
Miś Jogi.524
Miś Jogi.524 3 miesięcy temu
Uwielbiam tą z dziecinstwa bajkę. Wciągnęła mnie bardziej niż odcinek
Alekasandra Antczak
Alekasandra Antczak 3 miesięcy temu
3:17 5:45 12:08
skunshine
skunshine 3 miesięcy temu
Jak ja nienawidziłem tej zniewieściałej pizdy uszatka.
80's NEW Wave music - Synth, PostPunk, Goth
80's NEW Wave music - Synth, PostPunk, Goth 3 miesięcy temu
Niekryty - nagraj plisss kultowy serial czechosłowacki lat 70. i 80. "Kobieta za Ladą" (Žena za Pultem): plpost.info/chat/uMC5nHKxzH-dmqQ/wideo.html (linkacz do 1. odcinka)
Przemyślenia Niekrytego Krytyka: PINGWIN PIK-POK
19:19
Billie Eilish - Your Power (Official Music Video)
4:23
Dezy x Flvwlxss x Opał - Znak
4:16
VOODOO PEOPLE
wyświetleń 80K
Przemyślenia Niekrytego Krytyka: SEPTAGON 10
26:02
Niekryty Krytyk
wyświetleń 558K
ROBERT MAKŁOWICZ DALMACJA odc. 3 "Wino i oliwa".
26:37
Robert Makłowicz
wyświetleń 824K
Day In The Life of A Michelin Star Chef
21:11
About To Eat
wyświetleń 3,4M
Norway 4K - Scenic Relaxation Film with Calming Music
1:00:56
Billie Eilish - Your Power (Official Music Video)
4:23
Dezy x Flvwlxss x Opał - Znak
4:16
VOODOO PEOPLE
wyświetleń 80K
PRACOWAŁYŚMY NAD TYM OD DAWNA...
16:51
Mogłem zginąć przez dziwnego faceta stojącego przy drodze
4:16
Kinga Rusin vs Weronika Rosati, róbcie popcorn
36:38